Time flies!

12 februari 2014 - Vilsteren, Nederland

Ongeveer een miljoen seconden.
Twintigduizendenhonderdzestig minuten.
Driehonderdzesendertig uur.
Veertien dagen.
Twee weken.

TWEE. WEKEN.
Ja. Het is heus. Over twee weekjes precies vlieg ik de Atlantische Oceaan over om drie maanden te verblijven op One Happy Island! Maarliefst 8000 kilometer vandaan bij m'n stulpje in het pittoreske Vilster'n. De klok tikt nu wel erg snel door moet ik zeggen, maar ik sta te trappelen om het regenachtige Holland in te ruilen voor het zonnige Aruba!
Hier zal ik met nog 7 juffies (2 van de Katholieke Pabo Zwolle, 5 van de Ipabo Amsterdam/Alkmaar) in het dorpje Paradera verblijven. Allemaal gaan we stage lopen op basisscholen hier in de buurt. Mij wacht groep 7!
Paradera is ook lekker dichtbij de hoofdstad Oranjestad. Juist, voor de bruisende festijntjes in 't weekend, mocht ik onze stamkroeg in Ommen gaan missen.

Goed, genoeg gefantaseerd voor nu. Mijn VOG (Verklaring omtrent gedrag en ja, ook ik krijg die) moet ik nog binnen harken en dan ben ik zo goed als klaar voor vertrek! HOPPAAAA!
Zodra ik ter plaatse ben (en niet ergens lig te dobberen in de oceaan, of naast de Titanic ben neergestreken) horen jullie van me :-)